Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 6 lipca 2013

Wspomnienie o Jerzym Mikołaju ZIEMLIŃSKIM cz.2

W życiu miałeś dwie największe pasje:
ogródek
oraz
propagowanie i wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością SZJ
w zakładach pracy i wśród studentów,
 Pasją tą zarażałeś niezliczone grono osób
oraz wykształciłeś ogromną rzeszę audytorów.
fragment wywiadu z Małgorzatą Pytel „Młodzi na start” Piotra Milca.
….”Miłością - jeśli można to tak nazwać - do Systemu Zarządzania Jakością zaraził mnie założyciel największej firmy przyznającej certyfikaty SZJ na świecie
Auditor Senior Pan Jerzy Ziemliński. 
To on jest prekursorem ISO w Polsce.
Pan Jerzy wszystkiego mnie nauczył,
pokazał jak bardzo SZJ przydaje się w firmie  
i w życiu prywatnym.
Po kilkudziesięciu godzinach spędzonych na rozmowach
 z nim
 i na poznawaniu normy ISO doszłam to wniosku,
że to jest to, czym chcę się w życiu zająć.”…….

Do końca swoich dni był 
czynnym audytorem seniorem i audytorem wiodącym 
TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o.
.
Nie wyobrażał sobie, że może przestać pracować dla TÜV
i przejść na zasłużoną emeryturę; 
byłoby to dla Niego jak odcięcie prądu.
Kartka z kalendarza Mojego Ojca
 - ta rozmowa całkowicie go załamała.
Żył ideami Sytemu Zarządzania Jakością.

Mówił Nam przed śmiercią:
…”Prawie ukończyłem opracowanie 
wzorcowej Księgi Jakości, 
jako wzór do powielania 
dla branży spawalniczej, 
ale 
teraz jestem słaby chciałbym, aby Bolek ją dokończył”… .