Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 26 lipca 2013

Mój Mąż, Mój Tato we wspomnieniach znajomych

Pani Ewo,

Proszę przyjąć moje najszczersze wyrazy współczucia również dla małżonki Pana Jerzego oraz całej rodziny.

Certyfikował firmę w której pracowałem, zawsze służył pomocą a jego zawodowe podejście do tematu jest tak rzadko już dzisiaj spotykane. Ale to tylko cząstka jego osoby zawsze od strony prywatnej służył mi pomocą i radą, zawsze pytał o rodzinę i utwierdzał mnie w przekonaniu że to ona jest najważniejsza. Zawsze ciepło mówił o swojej rodzinie, o swojej żonie oraz dawał nauki życiowe...

Za wcześnie.. ale tam po drugiej stronie będzie czekał na nas, ćwicząc pewnie co rano... pozostając w świetnej formie, zawsze pogodny, serdeczny i uśmiechnięty.

Nadal nie umiem uwierzyć .. 2 miesiące temu jeszcze rozmawialiśmy przez pół świata – zawsze słysząc jego pełen energii głos motywował mnie do działania...

Pozdrawiam serdecznie
Kind regards,
Piotr Komoniewski (Mr.)
Director