Translate

Szukaj na tym blogu

sobota, 6 lipca 2013

W imieniu zmarłego i rodziny

 W imieniu zmarłego Jerzego Mikołaja Ziemlińskiego
chciałbym przekazać najserdeczniejsze podziękowania najbliższej rodzinie za wspólne życie, dzielenie trosk i szczęśliwych chwil w życiu, za wsparcie w chorobie do ostatnich godzin mojej ziemskiej wędrówki.
Najserdeczniejsze podziękowania przekazuję mojej ukochanej żonie Danuśce, która trwała w miłości przy moim boku pięćdziesiąt cztery lata. Zawsze miałem w niej wsparcie, aż do ostatniego tchnienia, w której to ramionach dokonałem swego ziemskiego żywota.
Mojej córce Ewie i wnuczce Kasi chciałbym podziękować za szczególną opiekę i troskę w trakcie choroby, które przynosiły mi ulgę, radość i zadowolenie w tych trudnych dla mnie chwilach.
Mojemu zięciowi Jurasowi za okazaną troskliwość i wsparcie.

        W imieniu rodziny zmarłego 
składamy serdeczne podziękowania bliższej i dalszej rodzinie, która w tak bolesnych dla nas chwilach dzieli z nami smutek i żal po stracie naszego ukochanego Męża, Ojca, Dziadka i Teścia.
Chcielibyśmy na ręce Pani Małgorzaty Cudak, złożyć z głębi serca płynące podziękowania, dla zespołu lekarzy Specjalistycznego Szpitala nr 2 w Zabrzu oraz dla pielęgniarek oddziału chirurgicznego tegoż szpitala, którzy z wielkim zaangażowaniem i serdecznością podejmowali wysiłki dla ratowania życia śp. Jerzemu. 
Żona, córka, wnuczka i zięć serdecznie dziękują: proboszczowi, przyjaciołom, koleżankom i kolegom, znajomym, współpracownikom z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, z Mostostalu Zabrze i Mostostalu Eksport oraz z TÜV-u Zabrze, delegacjom z zakładów pracy, sąsiadom, pracownikom zakładu pogrzebowego, którzy łączą i łączyli się z nami w nieutulonym smutku i bólu, po stracie naszego ukochanego Męża, Ojca, Dziadka i Teścia.


Wszystkim,
którzy służyli pomocą rodzinie, okazali wiele serca, wsparli nas słowami otuchy i współczucia, nadesłali kondolencje oraz wszystkim, którzy tak licznie przybyli, aby uczcić pamięć śp. Jerzego Mikołaja Ziemlińskiego, uczestnicząc we mszy świętej i ceremonii pogrzebowej.
 Za obecność, wsparcie, modlitwę, pamięć, złożone wieńce i kwiaty,

serdeczne Bóg zapłać.