Translate

Szukaj na tym blogu

piątek, 26 lipca 2013

Mój Mąż, Mój Tato we wspomnieniach znajomych

Szanowna Pani,
bardzo dziękuję za przesłanie poniższego linku.
Pani ojciec był człowiekiem wyjątkowym, niepowtarzalnym, kochanym przez słuchaczy wykładowcą...Ogromnym autorytetem w kwestiach zarządzania jakością. Był i zawsze będzie częścią naszej uczelnianej społeczności, dlatego z głębokim żalem przyjęliśmy wiadomość o jego śmierci. Rozmawiałam z nim kilka dni przed jego odejściem i chyba tym trudniej było mi uwierzyć w to co się stało..miał tyle planów i zaangażowania...tyle chęci życia...Poznanie i praca z Pani ojcem była największą przyjemnością i na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Ta piękna inicjatywa, której się Pani podjęła pozwoli wszystkim, którzy go znali dowiedzieć się wielu rzeczy, o których Pan Jerzy przez swoją skromność nawet nie wspomniał. A jego zasługi dla rozwoju SZJ w Polsce są niezaprzeczalne.
Jeszcze raz proszę przyjąć najszczersze kondolencje od wszystkich koordynatorów studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Jeżeli Pani pozwoli chciałabym przesłać link do bloga także słuchaczom - naszym absolwentom.

pozdrawiam serdecznie
Paulina Banachowicz